Serwis

Godziny pracy serwisu

Naprawy drobne:
                              - wymiana paska/ bransolety w zegarku
                              - skrócenie bransolety
                              - wymiana/ wstawienie teleskopu
                              - wymiana baterii
                              - zresetowanie elektroniki w zegarku

wykonujemy na miejscu "od ręki" - od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00-18:00
                                                        w soboty w godzinach 10:00-14:00

Naprawy bardziej skomplikowane:

                             - diagnostyka
                             - naprawa lub wymiana mechanizmu
                             - wymiana lub polerowanie szkła
                             - wymiana części typu bezel, koperta, koronka zegarka
                             - wymiana części sprowadzanych na zamówienie

wykonujemy na miejscu - od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00-18:00

Czas oczekiwania na wykonanie naprawy niekiedy może być wydłużony w zależności od stopnia skomplikowania wymaganej naprawy:

Naprawa = diagnostyka + czyszczenie / sprowadzenie koniecznych części zamiennych
+ wymiana części + testowanie sprawności zegarka

                                                        

Naprawy gwarancyjne

Reklamacje gwarancyjne wysyłane do Serwisu Centralnego wracają z naprawy raz w tygodniu - w środy.

Lista napraw gwarancyjnych jest aktualizowana w środy po południu lub w czwartek rano.

W razie braku reklamowanego produktu po przekroczeniu terminu odbioru, prosimy kontaktować się bezpośrednio z Serwisem Centralnym - podając nazwę i symbol przedmiotu naprawy oraz numer zlecenia:

Centralny Punkt Serwisowy - Zibi Techno Sp. z o.o.
96-500 Sochaczew, ul. Chodakowska 10
serwis zegarmistrzowski: 46 862 01 25
serwis elektroniki: 46 862 01 29
e-mail: serwis@zibi.pl

W razie wątpliwości lub dalszych pytań prosimy o kontakt z naszym punktem serwisowym: serwis@elka.sklep.pl

Przedmioty pozostawione w serwisie są przechowywane przez nas przez rok od daty terminu odbioru, później podlegają utylizacji. (dotyczy przedmiotów pozostawionych do napraw zarówno gwarancyjnych jak i pogwarancyjnych) 

numer stan naprawy numer stan naprawy numer stan naprawy numer stan naprawy
262  do odbioru 285  do odbioru 308  do odbioru 331  
263   286 do odbioru 309   332  
264  do odbioru 287 do odbioru 310  do odbioru 333  
265 do odbioru 288   311   334  
266   289 do odbioru 312   335  
267 do odbioru 290   313   do odbioru 336  
268 do odbioru 291  do odbioru 314   337  
269   292   315   338  
270  do odbioru 293   316   339  
271  do odbioru 294   317   340  
272  do odbioru 295 do odbioru 318   341  
273 do odbioru 296 do odbioru 319   342  
274  do odbioru 297  do odbioru 320   343  
275  do odbioru 298   321   344  
276  do odbioru 299 do odbioru 322   345  
277  do odbioru 300  do odbioru 323   346  
278  do odbioru 301  do odbioru 324   347  
279  do odbioru 302   325   348  
280  do odbioru 303 do odbioru 326   349  
281  do odbioru 304   327   350  
282  do odbioru 305  do odbioru 328   351  
283   306   329   352  
284   307   330   353  



 Ostatnia aktualizacja 04-10-2019 r.


Naprawy po-gwarancyjne

W przypadku napraw po-gwarancyjnych prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00 - 18:00:

telefon do serwisu P.H.U. ELKA: 12 423 14 11
mail: serwis@elka.sklep.pl

 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Google+
Okazje.info
Pobieranie danych...
Sklep internetowy Shoper.pl