Serwis

Godziny pracy serwisu

Naprawy drobne:
                              - wymiana paska/ bransolety w zegarku
                              - skrócenie bransolety
                              - wymiana/ wstawienie teleskopu
                              - wymiana baterii
                              - zresetowanie elektroniki w zegarku

wykonujemy na miejscu "od ręki" - od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00-16:00
                                                        

Naprawy bardziej skomplikowane:

                             - diagnostyka
                             - naprawa lub wymiana mechanizmu
                             - wymiana lub polerowanie szkła
                             - wymiana części typu bezel, koperta, koronka zegarka
                             - wymiana części sprowadzanych na zamówienie

wykonujemy na miejscu - od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00-16:00

Czas oczekiwania na wykonanie naprawy niekiedy może być wydłużony w zależności od stopnia skomplikowania wymaganej naprawy:

Naprawa = diagnostyka + czyszczenie / sprowadzenie koniecznych części zamiennych
+ wymiana części + testowanie sprawności zegarka

                                                        

Naprawy gwarancyjne

Reklamacje gwarancyjne wysyłane do Serwisu Centralnego wracają z naprawy raz w tygodniu - w środy.

Lista napraw gwarancyjnych jest aktualizowana w środy po południu lub w czwartek rano.

W razie braku reklamowanego produktu po przekroczeniu terminu odbioru, prosimy kontaktować się bezpośrednio z Serwisem Centralnym - podając nazwę i symbol przedmiotu naprawy oraz numer zlecenia:

Centralny Punkt Serwisowy - Zibi Techno Sp. z o.o.
96-500 Sochaczew, ul. Chodakowska 10
serwis zegarmistrzowski: 46 862 01 25
serwis elektroniki: 46 862 01 29
e-mail: serwis@zibi.pl

W razie wątpliwości lub dalszych pytań prosimy o kontakt z naszym punktem serwisowym: serwis@elka.sklep.pl

Przedmioty pozostawione w serwisie są przechowywane przez nas przez rok od daty terminu odbioru, później podlegają utylizacji. (dotyczy przedmiotów pozostawionych do napraw zarówno gwarancyjnych jak i pogwarancyjnych) 

numer stan naprawy numer stan naprawy numer stan naprawy numer stan naprawy
236  do odbioru 285  do odbioru 308  do odbioru 331  do odbioru
263   286 do odbioru 309   332  do odbioru
264  do odbioru 287 do odbioru 310  do odbioru 333  do odbioru
265 do odbioru 288   311   5G  do odbioru
266   289 do odbioru 312      
267 do odbioru 290   313   do odbioru    
268 do odbioru 291  do odbioru 314      
269   292   315      
270  do odbioru 293   316      
271  do odbioru 294   317      
272  do odbioru 295 do odbioru 318   do odbioru    
273 do odbioru 296 do odbioru 319   do odbioru    
274  do odbioru 297  do odbioru 320      
275  do odbioru 298   321      
276  do odbioru 299 do odbioru 322      
277  do odbioru 300  do odbioru 323      
278  do odbioru 301  do odbioru 324  do odbioru    
279  do odbioru 302   325   do odbioru    
280  do odbioru 303 do odbioru 326  do odbioru    
281  do odbioru 304   327      
282  do odbioru 305  do odbioru 328  do odbioru    
283   306   329  do odbioru    
284   307   330  do odbioru    



 Ostatnia aktualizacja 02-08-2021 r.


Naprawy po-gwarancyjne

W przypadku napraw po-gwarancyjnych prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00 - 16:00:

telefon do serwisu P.H.U. ELKA: 12 423 14 11
mail: serwis@elka.sklep.pl

 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Okazje.info
Pobieranie danych...
Sklep internetowy Shoper.pl