Reklamacje
Jeśli po dokonaniu zakupu okaże się, że otrzymany towar jest uszkodzony, nie działa prawidłowo lub stwierdziliście Państwo inną niezgodność towaru z zawartą umową, a towar nabyliście jako konsument, macie prawo złożyć reklamację na podstawie ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. "o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie kodeksu cywilnego". Co do zasady, wadliwy towar powinien zostać odesłany do sprzedawcy, aby umożliwić mu zbadanie zasadności reklamacji. W razie wątpliwości skontaktujcie się Państwo z nami celem ustalenia kolejnych kroków. Czasami wystarczy krótka wizyta w punkcie serwisowym w Państwa mieście aby usunąć niewielką wadę, (np. wymienić baterię).
Mapa punktu serwisowych marek CASIO oraz LORUS
Zwrot towaru
Jeżeli towar zakupiony w naszym sklepie nie spełnił Państwa oczekiwań, mają Państwo 14 dni na zwrot towaru. W takim wypadku należy wysłać stosowne oświadczenie o odstąpieniu od umowy na adres e-mail: sklep@elka.sklep.pl lub na adres: P.H.U. „ELKA” ul. Krowoderska 9, 31-141 Kraków, a następnie wysłać przesyłkę na adres sklepu.
Należy pamiętać, że można zwracać tylko towar nowy, bez oznak używania w nieuszkodzonym oryginalnym opakowaniu. Do zwracanego produktu dołączona musi być faktura lub paragon i gwarancja.
Po rozpatrzeniu zwrotu sklep ELKA niezwłocznie zwróci Państwu zapłatę za zakup na wskazane konto bankowe.
WZÓR OŚWIADCZENIA ODSTĄPIENIA OD UMOWY KUPNA NA ODLEGŁOŚĆ
Problemy z przesyłką
Jeżeli towar, który otrzymacie Państwo, ma naruszone opakowanie, jest niekompletny lub uszkodzony przez przewoźnika, proszę wypełnić druk reklamacyjny (protokół szkody) koniecznie w obecności kuriera. Protokół szkody powinien zawierać: datę, godzinę doręczenia oraz opis uszkodzeń lub zauważonych braków w towarze, uwzględniając jego markę i model.
Jeśli przesyłka ma nienaruszone opakowanie zewnętrzne, możecie Państwo w obecności kuriera sprawdzić jej zawartość. Gdy po rozpakowaniu okaże się, że produkt jest uszkodzony, należy również spisać protokół szkody. Prosimy o tym fakcie także powiadomić nas sklep@elka.sklep.pl.
Reklamacje uszkodzonego produktu mogą być zgłaszane w terminie do 7 dni od chwili odbioru przesyłki. Spisany protokół należy przesłać na adres naszego sklepu wraz z dowodem zakupu. Wymiana sprzętu na nowy jest możliwa tylko w przypadku spełnienia powyższych warunków. Nowy towar jest wysyłany dopiero po otrzymaniu przez nasz sklep produktu będącego przedmiotem reklamacji.