Promocje
Zegarek Adriatica A1113.R233Q
Zegarek Adriatica A1113.R233Q
525,00 zł 475,00 zł
szt.
Zegarek Adriatica A3642.5113Q
Zegarek Adriatica A3642.5113Q
460,00 zł 410,00 zł
szt.
Zegarek Adriatica A3647.C143Q
Zegarek Adriatica A3647.C143Q
399,00 zł 299,00 zł
szt.
Reklamacje i zwroty

Reklamacje

Jeśli po dokonaniu zakupu okaże się, że otrzymany towar jest uszkodzony, nie działa prawidłowo lub stwierdziliście Państwo inną niezgodność towaru z zawartą umową, a towar nabyliście jako konsument, macie prawo złożyć reklamację na podstawie ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. "o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie kodeksu cywilnego". Co do zasady, wadliwy towar powinien zostać odesłany do sprzedawcy, aby umożliwić mu zbadanie zasadności reklamacji. W razie wątpliwości skontaktujcie się Państwo z nami celem ustalenia kolejnych kroków. Czasami wystarczy krótka wizyta w punkcie serwisowym w Państwa mieście aby usunąć niewielką wadę, (np. wymienić baterię).

Mapa punktu serwisowych marek CASIO oraz LORUS

Serwis centralny marki TIMEX

 

Zwrot towaru

Jeżeli towar zakupiony w naszym sklepie nie spełnił Państwa oczekiwań, mają Państwo 14 dni na zwrot towaru. W takim wypadku należy wysłać stosowne oświadczenie o odstąpieniu od umowy na adres e-mail: sklep@elka.sklep.pl lub na adres: P.H.U. „ELKA” ul. Krowoderska 9, 31-141 Kraków, a następnie wysłać przesyłkę na adres sklepu.
Należy pamiętać, że można zwracać tylko towar nowy, bez oznak używania w nieuszkodzonym oryginalnym opakowaniu. Do zwracanego produktu dołączona musi być faktura lub paragon i gwarancja.
Po rozpatrzeniu zwrotu sklep ELKA niezwłocznie zwróci Państwu zapłatę za zakup na wskazane konto bankowe.

WZÓR OŚWIADCZENIA ODSTĄPIENIA OD UMOWY KUPNA NA ODLEGŁOŚĆ

Problemy z przesyłką

Jeżeli towar, który otrzymacie Państwo, ma naruszone opakowanie, jest niekompletny lub uszkodzony przez przewoźnika, proszę wypełnić druk reklamacyjny (protokół szkody) koniecznie w obecności kuriera. Protokół szkody powinien zawierać: datę, godzinę doręczenia oraz opis uszkodzeń lub zauważonych braków w towarze, uwzględniając jego markę i model.

Jeśli przesyłka ma nienaruszone opakowanie zewnętrzne, możecie Państwo w obecności kuriera sprawdzić jej zawartość. Gdy po rozpakowaniu okaże się, że produkt jest uszkodzony, należy również spisać protokół szkody. Prosimy o tym fakcie także powiadomić nas sklep@elka.sklep.pl.

Reklamacje uszkodzonego produktu mogą być zgłaszane w terminie do 7 dni od chwili odbioru przesyłki. Spisany protokół należy przesłać na adres naszego sklepu wraz z dowodem zakupu. Wymiana sprzętu na nowy jest możliwa tylko w przypadku spełnienia powyższych warunków. Nowy towar jest wysyłany dopiero po otrzymaniu przez nasz sklep produktu będącego przedmiotem reklamacji.

 

 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Google+
Okazje.info
Pobieranie danych...
Sklep internetowy Shoper.pl