G-TIME IS NOW!
G-TIME IS NOW!
Rok 2018 jest dla marki G-SHOCK niezwykły. Przede wszystkim świętujemy trzydziestą piątą rocznicę stworzenia najbardziej wytrzymałego zegarka na świecie jakim jest G-SHOCK. 
 
Marzenie pracującego dla Casio inżyniera, Kikuo Ibe udało się zrealizować dopiero po dwóch latach żmudnych i trudnych prac nad setkami prototypów, które ostatecznie doprowadziły do powstania zegarka DW-5000C.
image.png
 
Dziś, po ponad 35 latach od dnia, w którym Kikuo Ibe spełnił swoje marzenie i zaprezentował pierwszy zegarek G-SHOCK nadal produkuje się nowe modele stworzone na wzór pierwszego G. 
 
Dziś ten wzór koperty potocznie nazywany jest kostką. A sam zegarek ma oznaczenie modelowe: DW-5600E
image.png
 
Kostka powstaje w wielu wersjach kolorystycznych oraz funkcyjnych. Odwołując się do historii marki G-SHOCK oficjalna nazwa na wszystkie Kostki to THE ORIGIN. I właśnie wokół kultu THE ORIGIN została oparta kampania #35GSHOCK którą realizujemy od grudnia 2017 roku świętując 35 urodziny marki G-SHOCK.
 
To jednak nie koniec marzeń przesympatycznego twórcy kolekcji G-SHOCK, Kikuo Ibe. Kilka lat temu japoński inżynier udzielając wywiadu dla Brytyjskiej telewizji przyznał, że jego obecnym marzeniem związanym z marką G-SHOCK jest sprzedaż poza granicami kuli ziemskiej. Ibe powiedział wtedy "I like to imagine being in space with a friendly alien next to me and we are both wearing G-SHOCKS. That would be my final dream." co znaczy "lubię wyobrażać sobie pobyt w kosmosie gdzie razem z zaprzyjaźnionym kosmitą mamy na rękach zegarki G-SHOCK".
 
Casio Europe postanowiło sprawić, by Kikuo Ibe mógł zobaczyć zasymulowaną sytuację takiego zdarzenia. By móc taką symulację przeprowadzić Casio udało się do ekspertów dziedziny dzisiejszego świata wirtualnego, zespołu Gorillaz, który starszym pokoleniom znany jest z piosenek Feel Good Inc oraz Clint Eastwood . Dla młodych pokoleń, młodych odbiorców i młodych widzów, do których Kikuo Ibe, Casio Computer Co. Ltd., Casio Europe GmbH oraz Grupa ZIBI S.A. chce dotrzeć z kampanią THE ORIGIN, zespół Gorillaz to najbardziej wirtualny zespół świata. Wirtualny, bo wciąga swoich odbiorców do animowanego świata. Realny, bo słuchacze Gorillaz wygenerowali ponad miliard odsłuchań piosenek w serwisach Spotify i YouTube mając przy tym rzesze fanów w Europie, Azji oraz Ameryce Północnej.
 
I tak po zakończeniu cyklu imprez związanych z kampanią #35GSHOCK wchodzimy w kampanię G-SHOCK x Gorillaz, która pod hasłem G-TIME IS NOW realizuje marzenie Kikuo Ibe i popularyzuje zegarki G-SHOCK w galaktyce. 
 
Podpisując umowę o współpracy, zespół Gorillaz zażyczył sobie by stworzyć dla nich limitowaną liczbę kolaboracyjnych zegarków G-SHOCK z wizerunkami postaci zespołu. Każdy z kolaboracyjnych zegarków stworzony został w liczbie 1000 sztuk na cały świat. Część zegarków zostanie przekazana zespołowi Gorillaz. Pozostałe zostaną podzielone pomiędzy dystrybutorów i przedstawicieli na rynkach na całym świecie. Biorąc to pod uwagę nie mogę liczyć na to, że dostanę liczbę sztuk, która zaspokoi zapotrzebowanie potencjalnego popytu. I choć nie znam jeszcze dokładnej liczby zegarków, które otrzymam na rynek Polski, to będzie ona na pewno niewielka. Cena zegarka nie jest jeszcze ostatecznie potwierdzona, ale biorąc pod uwagę uwzględnienie opłaty wizerunkowej dla Gorillaz nie będzie ona niska.
 
 
Przygody zespołu Gorillaz w podboju kosmosu dla Kikuo Ibe można obserwować na stronie: https://www.zibi.pl/g-shock/gorillaz/ 
 
 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Okazje.info
Pobieranie danych...
Sklep internetowy Shoper.pl